klabbarpsmupparna

Alla inlägg under november 2014

Av Dessan & Emma K - 30 november 2014 19:11

Vart fotograf för klubbens lag idag. Stressig och kallt. Bra och mindre bra saker hände. Känslor som sa nej men skuldkänslor som kom till osv. Får la vara stolta över laget trots dagens resultat och så. Bra jobbat girls! Sitter just nu och jobbar med bilderna. Körde verkligen inte så sjukt seriöst idag. Orkar inte längre, var egentligen inte taggad till detta osv. Så de okej kommer här. Ni hittar de resterande på fb sidan(hääär)

                     

 

 


Av Dessan & Emma K - 30 november 2014 17:39

   

Av Dessan & Emma K - 30 november 2014 15:20

Hej alla goa & glada!


Redan första advent! Myyysss!! :)))


Var ju ett tag sedan man skrev. Har haft väldigt mycket med skolan och allt annat som ska hittas på. Eftersom man har gjort en del så gör man endast en kort sammanfattning av vad som har hänt ^^ 


- Pluggat en massa! 


- Varit på gymmet lite. Måste bli bättre! 


- Jobbat!


- Haft stalljour! 


- Partajat!


- Vardagspysslat!


Alltså det gamla vanliga! ;) 



Men ni får ha en fortsatt trevlig första advent! 


 

 

Av Dessan & Emma K - 26 november 2014 18:12

Hur söt är jag egentligen inte?! Självsäker deluxe ^^ Anyway. Inlägget kommer till för att det ska hända NÅGOT och för att jag hittade denna snyggingen på spotify (A): 

   

Av Dessan & Emma K - 24 november 2014 21:23

Jag mådde som bäst i Sasahum(nu 3 och då1). Åh gud ni ska veta vad jag saknar den klassen från gång till gång. Seriöst den bästa klassen genom alla dessa år som vi har gått i skolan. Skiter i om hela min nuvarande klass blir arga på mig. Jag har bara en grej att säga till er "SYND!" ;) 

 

Av Dessan & Emma K - 21 november 2014 23:28

I vissa stunder känner jag mig falsk mot mig själv. Varför Emma? Varför i hela friden är du det? Det gör inget nytta av att vara det? Eller? Det är liksom som om att jag när jag känner mig nere och pratar med andra att jag leker "allt är okej. Bry er inte om mig". När jag samtidigt i vissa andra likadana stunder ibland verkligen öppnar mig och vill att folk ska ta del av hur dåligt jag mår samt varför. Makes no mening. Någon med en teori? Grejen är att situationerna är samma men ändå reagerar jag så olika...

 

eller? Stämmer det verkligen? 

 

Av Dessan & Emma K - 20 november 2014 16:52

Ber så hemskt mkt om ursäkt för den dåliga bild kvaliten. Hoppas att ni kan kolla ändå ;) 

 

Av Dessan & Emma K - 20 november 2014 14:59

   

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards