klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 28 november 2012

Av Dessan & Emma K - 28 november 2012 20:31

Hissar programmet "Kan du slå en pensionär?"!

Verkligen ett väldigt intressant program! Eftersom jag är intresserad av kost & motion och hälsa.

Ni som inte vet vad det handlar om så är det ungdomar som inte lever så hälsosamt som får hjälp av pensionärer som lever ett väldigt hälsosamt liv. Det hjälper dem att äta rätt, motionera rätt och berättar följderna om de fortsätter som de gör. Rekommenderar verkligen att titta på detta programmet!

/Dessan (:

Av Dessan & Emma K - 28 november 2012 17:50

Man måste möta motgångarna för att få framgång.

Det får jag verkligen känna just nu inom ridningen. Varkens dressyren eller hoppning går bra nu. Oftast har man tur att man har en av grenarna som funkar hyfsat bra, medans en av dem funkar mindre bra. Men just nu blir det bara värre & värre i båda grenarna.

Visst, jag är perfektionist ut i fingerspetsarna. Jag vill kunna vara på topp, göra mitt absolut bästa & kunna göra underbara pass/träningar varenda gång jag sitter på hästryggen. Ibland blir det inte som man har tänkt sig helt enkelt. Det får man bara accepterna, vilket jag oftast inte gör. 


Igår var det ett sånt pass som verkligen inte funkade. Jag gjorde verkligen inte mitt bästa. Eftersom jag inte gjorde mitt bästa så ledde det till att mitt humör var nere i botten. Det ledde till att Jocke blev stressad/spänd/stark eftersom han är väldigt väldigt känslig och alltid vill vara till lags. Så gårdagens träning kunde bara gå bättre. Menmen det får man hoppas att nästa pass gör.


Idag har jag i alla fall gjort lite framgång. Gick bredvidgång yttligare några timmar idag som personlig assistent och där går det minsann bättre & bättre, vilket känns hur bra som helst! (:


Detta var allt från mig ensålänge! Ha det gött alla :D

 

/Dessan







Av Dessan & Emma K - 28 november 2012 10:53

vaknade upp i morse, duschade &...

blev helt förtvivlad när jag skulle ge kaninen mat.

Det enda jag ser är att hon ligger på sidan & jag vilar mellan att gå in elr nt..

Jag går in tills sist & då bara ligger hon där, rör sig inte, andas nt men har ögonen öppna.

Känner hur gråten kommer,jag ringer pappa & släpper lös det,han kmr vid lunch så vi kan fixa en begravning, tack! <3

Jag är 16 år och gråter som om en människa har dött, vrf? För jag älskar henne, R.I.P Mimmi <3

   

USCH vilken start på dagen! Ska föröska få tag på Tess för att se vad vi ska hitta på eftersom hon nt har svarat än :/

Ha de gött!

Förösker med mer update!

//Emma

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards