klabbarpsmupparna

Alla inlägg under juni 2013

Av Dessan & Emma K - 5 juni 2013 10:13

haha jag glömde att stänga av alaramet så jag vakande först av det men så försökte jag att somna om...

5 minuter senare tänker jag "ääh kan lika väl gå upp nu x)" så ja here  I´m! ;D

Ta ett lungt,fixa mat & åka till skolan vid 1 ngt för att ha engelskan(som känns onödig..) och sen ska jag till frisören hos Wilma vid 4(som jag glömde att skriva i :p) C:

Vi höres väl I guess ^^

BTW JEEDS bloggen är updaterad, klicka på bilden för att komma till bloggen!

   

Av Dessan & Emma K - 4 juni 2013 16:17















     

KLICKA PÅ DEN FÖR ATT SE DEN STÖRRE!

 

Av Dessan & Emma K - 4 juni 2013 12:27

sitter i skolan just nu  ;)

har varit ledig sen 11 & ska bara ha PSY(ska antagligen bara kolla på film då) och sen hem för att sola, börja på header, planera ännu mer inför fredag(planering kmr upp) och lite annat  :D

vi börjar vid 2 imorgon då vi nt har matte elr natur, lööv it!

Så idag kan man vara uppe väldigt länge + det är sista dagen inna lovdagarna! ^^

Skriver mer när jag kan och vill! :D

vill ut och fotografera kossorna igen, så skoj! ^^D

 

 

Av Dessan & Emma K - 3 juni 2013 17:53

Hejsan alla,

hoppas att ni har njutit av den underbara värmen idag! (:


Idag har man först jobbat natten & slutade 10. Har även tränat ett pass cirkelgym, städat lite och solat en stund i det fina vädret.


Hoppas att ni får en trevlig måndagkväll alla!

 

Hittade en bild från förra årets vårshow ;)

 




Av Dessan & Emma K - 3 juni 2013 16:00

ååh sicken varm dag idag, skönt men det blir lite mkr ibland ;)

film på SV, på idrotten blev det brändboll och fotboll(sprang i sport BH och shorts hela tiden,lööv it!) och sedan fick vi reda på matte NP(E) och att vi inte skulle ha mer matte eftersom vi har haft de x antal timmarna som man ska ha! :D

Hade bara lektion i ca 15 min ^^

Nu är jag hemma och skriver rent mitt PSY essä, skrivit mer än halva nu, soon i will be done!

Ska nog imorron hämta lite rykt grejer som jag ska tvätta rent & kanske lite annat, kanske är det iaf på det C:

Ha´re gött som höres vi när jag ngt att komma med(ingen ridngen nopp)!

   

Av Dessan & Emma K - 2 juni 2013 22:02

asså hade ngn konstig inställning(vad f*n tänkte jag med.. -.-) & ja hela alltet gick ju nt så bra..

Iaf så kmr några bilder här:

                             

Av Dessan & Emma K - 2 juni 2013 19:13

mhm jag är så trött så jag ORKAR NT att skriva rent PSY idag, blir imorron ist, dela upp.

Annars så koml jag till stallet vid 10, okej nja kvart över då, var ju & tankade innan ;)

Sen så tränade vi program 11 & ja det känndes väldigt bra, kännade mig taggad & hästen fungerade super!

Sen så blev det lite fel pga av mig  i början när vi red sen på uppvisningen men inget märkte det som tur var ^^

Annars fungrade det super, jag, hästen alla andra osv = YEY ;D

ledde även två andra nummer & red till Skepparslöv(de är uppdelade & orkar nt förklara anledningen).

Rida dit var skoj men när vi släppte de så sprang de ca 10 m innan de bara käkade, nt precis som i brearöd där de springer som galningar ;)

BTW OM NGN FILAMDE VÅRT NR SÅ KAN NI VÄL KONTAKTA MIG, SNÄLLA? :D

nu har jag hunnit duscha,käkat & ska fixa lite annat + vila för trött det är jag både i skallen och i kroppen C:

Vädret haha asså, det började regna efter vårt nr!

Lite komsikt med tanke på att vi var nordisk mytologi(jag vart väldigt stilig btw ^^D)

Hästfri nu några månader, får hälsa på min häst nästa vecka :D

SÅ NU FÅR DET RÄCKA, VI HÖRES!

   

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards