klabbarpsmupparna

Alla inlägg under november 2013

:)

Av Dessan & Emma K - 7 november 2013 15:06

åh vaknade med huvuvärk & tog en tablett som inte hjälpte..

Så en sådär skoldag kan man säga..

Men såklart underbara vänner!

Åkte hem ifrån engelskan eftersom jag bara skulle läsa så jag läste när jag kom hem.

Lugnade faktiskt.. :O

Är inte helt okej i skallen än men bättre iaf!

& sista läxan för veckan, skönt...

Haha btw har fått tre skoskav nu, *suck*..

Därför har jag slängt på compeed & plåster C:


Nu är det bara att chilla gärnet för ett sedan träna ikv :)

Ha de fett gött!

 


~

Av Dessan & Emma K - 6 november 2013 20:52

   

Av Dessan & Emma K - 6 november 2013 19:09

Är lika seg idag, såklart, men den bästa dagen på hela veckan! :D

SÅ ja en rätt så bra dag ;)

Har inprincip badat,pluggat & käkat sen jag kom hem..

Tänker chillla nu så hörs vi!

       

Av Dessan & Emma K - 5 november 2013 22:26

God tisdagkväll på er, 

Hoppas ni har haft en bra helg & en bra start på veckan! 

Här har det varit fullt upp som vanligt och jag har dragit på mig en förkylning på detta med, finnt! Eller inte... 


I lördags så började man dagen med att plugga hela förmiddagen igen. På eftermiddag blev att bege sig till jobbet. Jobbade mellan 14-21.30 Direkt efter jobbet så blev det hem till familjen med vänner och firade alla helgona, mycket trevligt! 


I söndags så blev det plugg hela dagen lång innan man begav sig till hjärtat. Blev sen mat tillsammans med Fredrik & Jenny, bra avslut på helgen! :)


Igår vaknade man upp på bästa sätt med hjärtat vid sin sida. Begav sig sen till skolan för ett seminarium om nervsystemet på förmiddagen. Sen så hade man följe med klasskamraten Ligia till stan, käkade på på donken innan vi fortsatte in mot stan. Blev sen att handla, laga mat och plugga lite till innan man begav sig till hjärtat, myyysigt!<3 


Idag började man återigen på bästa sätt, fast man kunde börjat dagen bättre. Halsen värkte & jag var riktigt seg. Åkte till min lya igen, köpte en massa bra & ha grejer på apoteket, började plugga. Denna dag har gått åt till att plugga & tvätta. Avslutade dagen i alla fall med en bra film. Heartbreak hotel :)) 


Så detta får bli ett yttligare God natt-inlägg! Sov gott alla! 


 



Av Dessan & Emma K - 5 november 2013 16:12

Trött som en dåre idag igen.. -.-

Rätt så okej dag ändå.

Käkade & sen följde Rosie med mig hem!

Hon ville ha hjälp med lite filmredigering så jag gav henne baserna ;)

Lättlärd var hon!

Hon stack hem för ca 15 min sen med buss C:

Ska forstätta skriva på arbetet nu så jag slipper sånt ikv, skönt.

Annars så testade jag tunika/kkänningen från Ullared idag & skorna(gick med de när jag skulle lämna Rosie då dragkedjan är hemsk så hade inte tid imorse), lovely!

Bilderna från PS är oxå under arbete! (Y)

       

Av Dessan & Emma K - 4 november 2013 20:20

Har varot så sjukt trött idag + ätit dåligt = pretty irreterad Emma just nu..

Ingen käkgrej idag :)

Iaf skolan vart lugn & tja som en vanligt måndag :)

Körde ut tidigare för att fixa extra med hästen.

Denna gången vart han väldigt blött därmed så sket sig de planerna igen ;)

Gullig han blir i min flecce täcken ^^P

Red barbacka, hel nöjd ännu en gång!

La sig helt rätt från början, lyhörd, flyttade super, energisk(ååh bär upp sig så fint ^^) osv :D

+ en väldigt bra Emma, perfa!

Inget att klaga på hos oss inte!

Så aa hel nöjd med oss idag ^^

Haha bara Annes logik som jag tyckte var WTF :p

In case anyway nu vhar jag gjort maten, ska äta den, duscha/bada samt hinna plugga innan jag somnar :)

Har'e fett bra!

   

Btw köpte den idag, super mysig C:

   

Av Dessan & Emma K - 3 november 2013 21:19

de flesta vet vem jag menar & varför jag känner som jag gör.

   

Av Dessan & Emma K - 3 november 2013 18:33

Hittade galger och ett par fina vinterskor!:D
Käkade på boulevard(bakade potatis med kyckling + dressing(Y)) samt fika hemma hos Ulla, gott!
Var även hemma hos kusin Linda för att se deras lilla gård för första gången, väldigt fin!
Hittade även ett par "måste ha" klackar som blir nästa par när något av de andra pajar! ;)
Byggde även ihop ett bord till farmor samt lämnade det innan faster skjutsade hem mig!

Nu äta gårdagens rester och ta det lungt, kanske scrapbooking så långt som det går:)
Imorgon är det Lund som gäller, kärlkirurgen.
Vi hörs!

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< November 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards