klabbarpsmupparna

Alla inlägg under december 2013

Av Dessan & Emma K - 10 december 2013 17:14

 

Av Dessan & Emma K - 10 december 2013 14:53

Måste börja med att säga att jag känner mig väldigt söt idag med min outfit ^^

Dagen har flyttit på :)
Jag & Elin käkade på Graffti idag innan vi drog en runda ;) 

Majsen är utomlands.. Solar och badar säker nu, så avvvvvvis :( ;) 

Har pluggat en av 3 saker & tänker inte plugga förens ikv igen C:

Fönster putsaren skulle komma idag, vet dock ingen tid.

Hinner jag med så åker jag in t stan igen för att hjälpa S hitta en nyårsklänning :)
Ska nog fixa lite allt möjligt nu så "ha det fett bra"!

       

Av Dessan & Emma K - 9 december 2013 19:42

Tränade såklart på programet idag :)

Fokuserade mkt på ökningar & såklart formen ;)

Helt galant, super nejd med ALLT! :D

Man kännder defentivt av kondis + muskler ^^

Skrittade lite på långa tyglar i slutet & efter det så segade han till och galoppen som då kom fungerade inte.

Inte något att bry som om då han han kämpat på mer än väl & ja gått så galant ^^D

La ner de och även det fungerade så bra så C:

Svettig pojke som fick dra på sig ett flecce innan jag stack :3

Hoppas bara att de byter sen så att han inte blir förkyld :/

(haha love das matchning xd)

 

Haha blev omvänd ordning på dagen men..

Anyway.

Vakande vanlig tid om var orolig om vi hade svenska så stressade upp mig(det mest logiska var att vi inte had det), somnade och vaknade en timme senare.. Så jag somnade om och han sova en stund till.

Vakande sen upp super trött med extra synliga påsar under ögonen.

Brukar har lite påsar men inte så synliga..

Men skoldagen vart okej ändå :)

 

Nu är det ett bad, kanske att slå in julklappar+ att göra lite mat som gäller!

 


Av Dessan & Emma K - 8 december 2013 21:46

                   

Av Dessan & Emma K - 8 december 2013 19:01

Fredag:
Slutade halv 1. Tänkte julklapps shopapt men ingen kunde följa med i stan så jag gick t Saras klass & kollade på FN  rollspelet, sådär :) Sen så när de hade slutat så jag jag, S & Rosie lite i stan innan vi stack till Fiffi :D Käkade, fikade, tjattrade & hade allmänt skoj innan pappa hämtade oss vid 12 ^^ Härlig kväll!

Bilder & film(Rosei spelar + sjunger, S sjunger och även så Lousie) nedan:
Haha provade ett par "filosof" glasögon på Bokia ;)

     

Dags att slå in klapparna inför juklappasleken ^^D

 

Sicken gooo fika asså (A)

 

Allas klappar ;)

  

 

Chriz and Fiffi :D

 


Lördag:
Stalljour som flött på bra. Sen hem, bada innan en från klassen kom så vi tränade på vår idrotts redovsinig som är i imorgon. Hon åkte efter 9. Jag hade då inte ätit sen lunchen och maten blev efter 22.00, emma var hungrig(stressad Emma.. :(..)


Söndag:
Kaos stalljour där Lowe från S/min gamla klass följde med & fick prova på det med att ha en stalljoursdag ;)

Härlig dag med lite bilder & filmer(en har D på sin mobil) här med ^^

Julpyntade till hästis ^^

 

Lowe rider på stora Jocke ;)

     

Film från när Lowe rider C:

Har börjar lyssna mkt på Eric Saade på sista tiden :O här är en av mina favoriter ^^:

 

Av Dessan & Emma K - 6 december 2013 23:51

God kväll eller God natt!

Hoppas er start på helgen har varit bra! 


Igår kväll så blev det hoppträning trots stormen, hoppade lite lätt bara & Jocke var så otroligt duktig <3 


Idag började man dagen med en go & behövlig sovmorgon! Hann också veckohandla på förmiddagen innan man körde ett spinningpass på lunchen. Sen var det hem för en snabb lunch innan man tog sig upp på stan för att göra lite ärenden :)) Träffade även på bl a Emma & Sara på stan hehe ^^ 


Eftersom man var mitt i stan så tog man bussen direkt till jobbet efter man var klar. Jobbade mellan 17-21.30. 


Detta har varit min dag! 


God natt alla! :))

 



Av Dessan & Emma K - 5 december 2013 21:39

Hade en hel härlig skol & häst dag idag!

Var bara 4 på spanskan där vi endast körde muntligt(kör ALLTID grammatik.), väldigt lyckat tal(en av de få grejerna jag faktiskt är stolt över i skolan) och en härlig engelsa där vi moderniserade Romio & Juliet!

Kan säga att det vat några år sedan jag var taggad för en sådan grej på engelskan!^^

Åkte sedan till en klasskompis & var där t 18.00 innan jag tog bussen hem, käkade,byte om ocg begav mig mot stallet :)


Jag, Dessi & Agneta var vi idag varav Agneta hoppade inte alls C:

Kom in ca 15 sent & lektion i ca 30 min ;)

Vart hel nöjd idag både när vi hoppade snett igenom & på framridningen!

Lyfter upp sig väldigt bra, är energisk, lyhörd & jobbar på väldigt bra ^^

Kom rätt de 5 sprången som blev, LOVELY!

Blåste ju som in i..

Han reagerade lite på framridnignen men annars inget :)

En film + lite bilder bjuder jag på:

HAHAHA dog lite när jag såg denna bilden.. xD

   


Nu ska jag bada & slå in pressenten som jag tar med mig till Sibbhult imorgon, gängträff med gamla gänget hos Fiffi! :D

 

 

Av Dessan & Emma K - 5 december 2013 17:11

Dagarna rullar på kan man säga! 


Igår kväll blev det myskväll med hjärtat mitt :)) <3


Dagen började med att vakna upp på bästa sätt, sen blev det skolan hela dagen! 


På förmiddagen hade vi HLR, hjärt- och lungräddning, och på eftermiddagen blev det seminarium matspjälkningsystemet. Fick också reda på att Läkemedelsberäkningstentan blev GODKÄND! :)) 


Kom hem vi 4-tiden & sedan dess har man bara tagit det lugnt. 


Nu får man se vad dagen mer bjuder på! :))


Ha det bra i stormen alla! 

 

 

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards