klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 11 oktober 2012

Av Dessan & Emma K - 11 oktober 2012 22:09

jo idag blev det Toy, pigg här jaoow ^^

Tack & lov att Elin red han före!

Red på grammaltygel(självalt) och han känndes jätte bra, mjukhet & så (får ju formen på köpet typ med graman) och så såfort man la till skänkeln så började han trava/galoppera, pigg häst som inte har hoppat på mer än ett halv år & som ÄLSKAR att hoppa! :D

I galoppen fick jag ha händerna rätt högt upp eftersom kmr han ner för mkt så bockar han oftast ;)

Aja hoppade 5 & halvan igen & red upp emot 80-90 cm :)

Man fick verkligen ha ett lugtn tempo för när man kmr till långsidan & ska svänga så drar han som in i men hoppar med en sån lätthet & är så HÄRLIG att hoppa, älskar verkligen detta passet! :D:D

Det var en gång som jag hade lite för långa tyglar & nt hann ta upp han efter hindrena att han halkade, sen sista rundan så råkade jag ta i hann över hinder men gjorde nt ngt skillnad som tur va, annars super nöjd + bra från dessan,jessica, anne & tommy! C:

Super happy!

Ska hoppa han nästa vecka antagligen oxå, yeah man! ^^

Filmade ingen vanlig lekition utan lite bakom oxå när ex Lena hoppade biscaya, dessan & lite när jag "snackar" med Toy (fånigt nää ;p)

& sen en bild på Toy & Lousie från förra året oxå ^^

 


Puss på er & ha´re gött!

//Emma


Av Dessan & Emma K - 11 oktober 2012 16:23

ni har nog märkt att jag är på bättre humör idag ;p

BRA DET! :D

Var & köpte godis & chips innan vi stack hem idag, jag & sara, eftersom vi ska kolla på film imorgon på tre timmars samhällen (skulle kollat på hunger games men nej nu blir det ngn hitler film som vi såg i nian, tack...) så nu ligger det i skåpet C:

Aja nu lyssnar jag på she wolf & ska kolla klart på Jockeboi & hans vänner show 4, måla naglarna och bara ta det lugnt!^^

Ha´re & skulle gissa starkt på ett träningsinlägg idag! ^^

 

//Emma

Av Dessan & Emma K - 11 oktober 2012 12:18

har samhälle just nu & min grupp är klar (yy´

Gar käkat på trendie med Sara & Hanna, kebab tallrik ;D

Aja träning ikv, stor häst C:

Gick även bra på tyska läxan som vi gjorde i tisdes, 25 av 28 = nöjd emma etfersom jag fick fel på de som vi nt hade i läxa + att jag är nöjd med dagens tyska läxförhör ;)

bild ifrån förra fredagen hemma hos fiffi & alex!^^

 

//Emma



Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards