klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 21 oktober 2012

Av Dessan & Emma K - 21 oktober 2012 19:43

kusin Maja & Albin var ju här idag, Albin skulle på Kalmar - Mff (blev 2-1 till MFF) med pappa, Peter & Gustav :)

& ja Maja & Pernilla skulle då hänga med mig & Eivor C:

Så vi käkade alla lasange här hemma vid halv 12 innan fotbolls gänget stack iväg.

Vi tjejer körde ut till stallet & kollade på hästarna & jag vissade runt ;)

Sen körde vi till naturum, gick runt & kollade lite + fikade :)

Sen åkte vi hem & målade naglarna, lekte en hel del med spel & pingis ;)

Aja och pannkakor förstås, mums!

Slog oss sen ner vid bolibompa, länge sedan man såg det jaoow ;P

De åkte för drygt en halvtimme sedan & jag är i lite stress faktiskt :s

Jag kom på att om typ 2 veckor så är det hallowen fest på ridskolan som vi i KRUS ska ha hand om & det är jag som sköter namnlister & de "lockande" lapparna (tror ni förstår) & det har jag nt gjort än....

Så har messsat lite om frågor jag har undrat så allt stämmer *pust* så att inget blir fel ^^

Jag ska försöka sätta upp de imorgorgen 
MEN jag hinner kanske nt rida imorgon eftersom jag ska fota lions LUCIA klockan halv 5 & det kan ta sin tid...

Ska så försöka få upp de anyway samma dag elr tisdag....

Aja nu måste jag börja arbeta &
GRATTIS TILL DESSAN & JOCKE, slår vad om att rundan såg underbar ut! ^^

       

//Emma

Av Dessan & Emma K - 21 oktober 2012 16:15

Blev Vinst idag med fina Jocke i LB:1! <3

Detta var sista deltävlingen i KM Dressyr 2012, skönt att avsluta på bäst möjliga sätt! En superrunda och en högst upp på pallen!

Resultat: 178 poäng - 61,37 %!

Fina pållen <3

Fotograf: Essie ((:

/Dessan

Av Dessan & Emma K - 21 oktober 2012 00:16

hihi gick skit bra på bowlingen, totalt 301 poäng, YÄÄÄ!^^

Hittade mitt sätt igen, WALLA SÅ GLAD ;P

haha,käkade iaf efteråt, riktigt gott & sen så åkte vi hem & tog en fika med kladdkaka & glass, mums!

De åkte hem för typ 5 minuter sen & jag har en träff med Hanna (dottern) ngn dag under lovet,awseome!

Hemma hos mig då C:

Har haft riktigt skoj idag som sagt, hade mkt att snacka igenom & ja jag ÄLSKAR att hon har samma humor som jag! ^^

 

//Emma


Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards