klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 13 december 2012

Av Dessan & Emma K - 13 december 2012 21:43

blev nt riktigt som jag hade tänkt mig ikv ;)

har räknat med att vara hemma vid 8 ngt & plugga lite men ja ;p

Aja det var en bra lucia iaf & go fika efteråt!^^

Här kmr filmen som blev klar för några timmar sen: (lång meeeen NI MISSAR VERKLIGEN MKT OM NI NT SER DEN!! Aaa så bra är de ^^D)

Läggdags nu (hinner nr plugga)eftersom man ska lägga sig i tid & sova sina 9 h som jag nt gjorde igår ;o

//Emma

Av Dessan & Emma K - 13 december 2012 16:45

jag är inte säker på att videon är färdig laddad innan vi sticker till tollarp så jag tänkte att sålänge kan nu få lite vinter bilder ifrån helgen när jag fotade ute C:

                             

//Emma

Av Dessan & Emma K - 13 december 2012 13:40

åt gröt & är super hungrig ännu även om jag har köpt en massa för att bli mätt :/

det enda roliga idag var faktiskt tyskan & lucian som vi åkte in vid  min över 7 för att se kvart över 8, väldigt bra måste jag säga! ^^D

Film kmr sen!

Ikv ska jag fota lions lucior så jag hinner inte rida, kanske rida igen i morgon ist C:

har svenska nu & gör verkligen ingenting...

   

 bilder ifrån JANUARI :D

//Emma

Av Dessan & Emma K - 13 december 2012 11:27

Detta är en av mina favoritfilmer!

/Dessan

Av Dessan & Emma K - 13 december 2012 10:23

Blev en mysig kväll/morgon med mitt hjärta <3

Denna dagen började med god frukost framför Lucia på TV:n, dessutom så fyller man år idag!

Hoppas att ni får en fin dag alla, för det tänker i alla fall jag ha! ;)

 

/Dessan

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards