klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 31 december 2012

Av Dessan & Emma K - 31 december 2012 15:19

blev en liten senare update än planerat men jaja..

Vaknade vid 11 & latade mig framför tv en timme innan jag hjälpte pappa med löven :)

Sen så fixa sig lite för att åka & handla + lite andra ärenden C:

Nu så har jag städat övervåningen & ska ta det lungt innan jag börjar fixa mig vid 4.

Japp 2 h innan jag ska ditt ska jag fixa mig ifall ngt strular..

den rosa  skjort grejen, svarta byxor,klckarna & lockar, kan nog bli rätt så bra va? ;)

Hinner kanske ta ngt foto på outfiten innan jag sticker som kmr upp imorgon isf.

( headern ska komma upp innan jag sticker iväg oxå )


Veckan:
Tisdag: Inget planerat än så länge, får se vad jag kan hitta på, bjuda hem ngn kanske?

Onsdag: Jossan & jag har en träff för att planera & umgås :D

Torsdag: Rida och kanske shoppa med Farmor. På kvällen så blir det hem till Fiffi för övernattning, YEAH BUDDIE!

Fredag: Komma hem från Fiffi & hinner antgaligen nt rida annars så vet jag nt vad jag ska göra, kompis maybe?

Lördag & Söndag: Oklart än. Filmen m.m ska vi hitta två dagar & de kan bli dessa elr Måndag & tisdag..

Så ser min vecka ut än så länge! C:


Gott nytt år allihopa!

 

//Emma

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards