klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 8 oktober 2013

Av Dessan & Emma K - 8 oktober 2013 18:00

Är så fruktansvårt trött på folk som skryter 24/7 om allt. Saker som inte ens är värda att snacka om eller att skryta om..."ååh jag pratar med såhär många killar,har så här bra betyg, köpte den här dyra saken.." och bla bla bla. Vad är poängen? Visst man kan säga att det är kul och snacka med många, har bra betyg för jobb osv och att man har en fin sak men mer är bara löjligt. Har själv ALDRIG varit den typen som skryter om vad jag har. Jag har mycket men det behöver jag inte nå ut till alla andra om hela tiden. En gång räcker men sen får det vara nog.

   

Av Dessan & Emma K - 8 oktober 2013 17:38

Robin Stjernberg - Scars ~

Kan inte släppe den låten, så underbar!

Idag var det en spanska som jädra läraren som jag inte tycker om.. ALLS.

Sen nytt på matten som kändes bra C:

Slutade sen då, halv 1 ^^

Drog och käkade och shoppade sedan lite ;)
Måste spara på pengarna nu innan Ullared :S

Första lång rsaten blev det med Lina och sedan efter vi hade slutat med Maja :D

När vi fikade på Trendie så kom Tess dit så vi umgicks lite med henne & sen tog vi bussen tsm, lovely!

Nu är jag hemm igen då & har inte mkt för mig, plugg,städa & fixa samt att Faster Ulla kommer hit med en nyhet ;)

Vi höres iaf!
Bik Book, 150 kr(REA):

 

SCORETT, 499 


Köpte ett par svarta byxor på CUBUS för 299/399 oxå ;)
FIKAN:

   


Av Dessan & Emma K - 8 oktober 2013 15:15

Hej alla, 

hoppas ni har en bra tisdag! 

Själv så är man rikigt trött. Var uppe med tuppen i morse för att börja med tvätten, ett läkarbesök, lite ärenden på stan, lite plugg. Nu ligger man & tar igen sig haha. Får se vad som händer ikväll, träning om kroppen inte säger ifrån eftersom den inte är i sitt rätta skick eller så blir det lite plugg till. Nytta kommer jag i alla fall göra idag! 

Ha en fortsatt bra tisdag alla! 

 

 



Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards