klabbarpsmupparna

Alla inlägg under oktober 2012

Av Dessan & Emma K - 20 oktober 2012 16:23

Blev en väldigt mysig & trevlig eftermiddag!

Fikade & hittade dessa två sakerna:

finns på din sko & accent :D

   

super nöjd!

Dock provade jag lite kläder oxå men köper isf det senare, är inget viktigt just nu ;)

& just det de klackarna som jag nt köpte på bik book förra gången fanns bah i strl 38 -.- 

sen så den gula "fin" tröjan fanns bara i strl 42 på HM så ska se om man kan beställa kanske.

Aja snart bowling, mer update ikv kanske :) 

//Emma

Av Dessan & Emma K - 20 oktober 2012 10:51

vaknade vid 20 över 10, skönt att sova ut!

så har duschat, väntar på att jossan ska komm & hämta mina One three hill box 1 & 2 :)

Sen så ska jag till stan med kusin Linda & faster Ulla & handla vinter skor :D

Sen ikv så är det bowling vid 7 med pappas kompis familj :)   

Annars inget ;)

Imorrn så kmr kusin Maja & Pernilla hit så ska vi hitta på ngt C:

BTW om ni vill kolla JEEDS hemsida kolla hääääääääär! (sponsorn till vå film ^^)

     

//Emma

Av Dessan & Emma K - 19 oktober 2012 18:21


//Emma

Av Dessan & Emma K - 19 oktober 2012 17:57

Hallå allihopa!

Hoppas det är bra med er! För med mig är det kanonbra :D


I tisdags började jag med en utbildning med 6 veckors teori innan vi drar ut på praktik. Denna utbildning som jag går på kallas för Kompetensare 2.0 Vi går igenom allt som hör till jobb & jobbsök att göra som Företagskunskap, Teambuilding, Jobb & Karaktär, Arbetsmiljö och Friskvård. Verkligen jätteintressant!


Sen så har vardagarna haft blandade innehåll med knatteskutt, träningar, träffat hjärtat och en massa annat.


Nu ska jag önska er en trevlig helg, för att det kommer jag i alla fall att ha! ;)

/Dessan



Av Dessan & Emma K - 19 oktober 2012 15:39

huvudet på alert & jag älskar verkligen att jag kan skriva sanbbt för då kan jag skriva mkt! :D

Så no:on känndes väldigt bra, allt lönade sig ^^

Aja vart väldigt flummig efter provet, specielt på historian haha! ;D

Har btw två videor som ska upp idag & de kmr i samma inlägg!

Ni får iaf lite bilder på vad jag skratatde åt xd

   

HAHA love!

//Emma

Av Dessan & Emma K - 18 oktober 2012 23:00

puss på er iaf ;)

 

//Emma

Av Dessan & Emma K - 18 oktober 2012 15:49

ensam hemma hela dagen & skolan har varit ännu bättre än igår, lööv it :D

Ska chilla fram tills det är ridning, hoppar toy :)

Sen så blir det plugga no så att allt verkligen sitter till 100 % & det känns skönt för jag kan typ 97 % av allt(resten är saker om jag lätt glömmer :P) haha stolt & självsäker elr vad?^^

Skämt & åsido, jag kan faktsikt det mesta av no:on C:

puss & ha det gött!

 

//Emma

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards